Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

Το πορτραίτο του μέσου Έλληνα.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiH1kbQPsYpvADSYZWqGlebIVmZyOIwM1YvIbEiSosYFclItE4tZeOmedMi6IK6Bk8azgEa5uXU4hhUckU8HWtVPNBtxDrq0zjlvMGqFPNdASYffVL6alU965ll_Mkvg0cGzntQHNZ0gPI/s400/auto-moto-ellin.jpg1. Γεννήθηκα, άρα...

μου χρωστάει το κράτος.

2. Μου χρωστάει δωρεάν εκπαίδευση.

3. Μου χρωστάει δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

4. Μου χρωστάει μια θέση στο δημόσιο.

5. Μου χρωστάει να καθαριζει τους δρόμους, τα πεζοδρόμια, τα πάρκα, τις παραλίες, τις εθνικές οδούς, τα βουνά, τα λαγκάδια, και όταν δεν έχει τι να κάνει να μου καθαρίζει και την τουαλέττα μου.

6. Μου χρωστάει να πέρνει τα σκουπίδια μου όπου και να τα παρατήσω, μέσα στον κάδο, έξω,
ποιό κάτω, στο διπλανό οικόπεδο, και στο απέναντι.

7. Μου χρωστάει να μου δίνει τα επιδόματα που με αγώνες εχουν άλλοι κατακτήσει...

8. Μου χρωστάει 3 μήνες άδεια μόνο το καλοκαίρι.

9. Μου χρωστάει ένα τεσσάρι στα βόρεια προαστεια.

10. Μου χρωστάει ένα SUV.

11. Μου χρωστάει ενα εξοχικό σπιτάκι. Δίπλα στην θάλασσα.Με πισίνα.

12. Μου χρωστάει θέσεις για τα παιδιά μου στο δημόσιο, μόνιμες.

13. Μου χρωστάει καθαρό περιβάλλον.

14. Μου χρωστάει να μου καθαρίζει το πεζοδρόμιο όταν χιονίσει.

15. Μου χρωστάει μια καλή σύνταξη, και ένα εφάπαξ.

16. Μου χρωστάει να μη γαυγίζει το σκυλί του διπλανού.

17. Μου χρωστάει μια αξιοπρεπή περίθαλψη στα γεράματα, με δυο πιπινο-νοσοκόμες να με φροντίζουν.
'Ανθρωπος είμαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails